Avui a la nostra secció d’entrevistes parlem amb Montserrat Cubedo, directora comercial de Disgol Candy Company, empresa propietària de la franquícia DULDI.

Montse Cubedo

Quins son els orígens de Duldi?

Duldi va néixer a partir de la experiència de realitzar més de 1500 botigues de llaminadures a particulars per tota Espanya. A partir d’aquestes vam fer algunes botigues pròpies per analitzar el mercat i saber quins altres productes podien compartir sinergies amb el sector de la llaminadura. Una vegada arribat al model de negoci d’èxit vam començar a franquiciar-ho.

Com creus que ha canviat el món de la franquícia en aquests últims anys?

S’ha especialitzat cada vegada més perquè han aparegut cadenes de franquícies molt ben assessorades, i per tant, gran coneixedores del seu sector. Per una altra banda aquestes han fet que aquelles que van néixer en el boom en que tot era franquiciable desapareguin, aconseguint que el model de negoci de franquícia d’Espanya sigui un dels més importants a nivell europeu.

Quin consell donaries a un emprenedor interessat en franquiciar el seu negoci?

Primer de tot que tingui clar en quin sector es sent més realitzat, ja que necessitarà dedicar-li hores i molt d’afecte (com a qualsevol negoci) , també que tingui originalitat i creativitat. I per una altra banda, que estudiï be la empresa que hi ha darrera de la franquícia.

Duldi (entrevista)

 

Teniu plans d’expansió per al futur?

De moment volem ampliar l’expansió per tot el mediterrani i començar més fort al nord, sobretot a Galicia i Castilla laMancha on encara no estem presents. Una vegada tinguem controlat el territori nacional, volem començar l’expansió per la resta d’Europa i països llatinoamericans on el nostre model de negoci té molt d’èxit.

Quins avantatges creus que hem aportat com a enginyeria en la nostra col·laboració ?

Més professionalització al nostre treball, servei i per tant, a la nostra franquícia. Que el franquiciat no es tingui que preocupar de tot el tema burocràtic i tècnic que suposa l’apertura d’un negoci, i l’agilitat de fer-ho amb una empresa cada vegada més especialitzada en el nostre sector i en les nostres necessitats.